3. Kontakt og opfølgning
Under behandling og indlæggelse holder vi løbende kontakt, så du altid er med på råd, hvis der opstår noget, der kan ændre på det planlagte forløb og økonomien i det. Og efter et kritisk forløb, følger vi altid op på, om I er kommet godt hjem.
4. Kundetilfredshed
Du og dit dyr er selve grundlaget for vores praksis. Din feedback er med til at udvikle os og gøre os bedre. Derfor opsamler vi systematisk al ris og ros og gennemgår løbende alle input på personalemøder for at drage nytte af og kontinuerligt forbedre vores behandlingsprocedurer. Derudover foretager vi regelmæssigt tilfredshedsundersøgelser.
5. Tjek på udstyr og hygiejne
Alle vores instrumenter, og det øvrige udstyr vi bruger, serviceres, steriliseres, rengøres, genpakkes og forsegles korrekt efter anerkendte metoder.
6. Efteruddannelse
Alle vores medarbejdere skal dokumentere, at de er kompetente til at udføre deres arbejde. Vi har alle en kompetenceplan for, hvordan vi hver især skal blive endnu bedre via efteruddannelse og således kontinuerligt er i stand til at leverer den bedste og mest opdaterede behandling, som netop dit kæledyr har brug for.